I morgon är det läkaren som gäller... kommer jag lyckas?

Usch fy och blä.
Jag är både nervös,orolig och på något vis ser jag fram emot morgondagen.
Får hoppas på att jag får en läkare som är förstående och som kan berätta TYDLIGT vad som är bra och inte.
För det lyckades ju inte grekjäveln som jag fått dom sista gångerna.

Gode gud, ge mig styrka att stå på mig nu..

För jag bryter mer och mer samman för var dag som går nu.
Vill bara få igång allt, få ut våran lille prins.
Ha han här bredvid mig istället för knuffandes i magen.

Det klart det är mysigt med det också.
Men jag har ont, ont överallt.
Njurarna känns blåa pga smärtan..


Blä, ge mig vår och sommar tack?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0