Pissad med kärlek!

Tjenis penis.
Ni har väl hört talas om pågens slogan?
"Bakad med glädje".

När vi var och handlade tidigare idag så var ju våran hund tvungen att lägga en pöl mitt på självaste gatan.
Äsch, hon är valp.
Sådant kan hända :)
Men i alla fall.
Det roligaste var att formen som blev var ett hjärta.
Därav dagens rubrik. Pissad med kärlek! ;)





Sjukhusbesöket var som vanligt ingen höjdare...
Järndroppet fick mig att må sjukt illa som alltid och jag låg där och hulkade i en "elefantkondom".
Låg en tjej jämte mig som fått högt blodtryck men som visst var beräknad nu i dagarna.
Barnmorskan sa det att förmodligen ville läkaren göra en hinnsvepning på henne.
När BM lämnat rummet utbrister hon för sin man som var med "Jag vill inte att han ska fingra mig där nere, då kan vi lika gärna gå hem och ha sex" Haha!
Klockrent!

Fick iaf en läkartid bokad till på Måndag.
Så får hoppas att det blir igångsättning nu när jag har så ont i njuren :(


Och ultraljudsbilden jag la upp igår var ju från v 19 och inte 32.
Snacka om att man är snurrig :)


Dags för mat!
Fläskfilé, bakad potatis och vitlöksbröd!

Yummi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0