En ängel från ovan vakar över mig!

Snart är det dags för begravning för min "farbror"...
Det smärtar inom mig och som vanligt gör jag allt för att skriva.
Det brukar lätta då...
Så här kommer mina tankar ;



"Någon vakar över mig"



Jag vill inte behöva gråta, vill inte behöva förstå.
Att ännu en lämnat min sida, för att till himlen återgå.
För redan i livet var du en ängel som vakade över mig.
Skulle något hända så skulle jag bli räddad utav dig.
Beskedet som kom vill jag fortfarande bara glömma.
Men nu står jag här idag och det är inget som går att gömma.

Trots att du somnat in för alltid och äntligen fått din plats i himlens valv, så vet jag.
Att någon vakar över mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0