Storkok och unga mödrar

Det är grymt varmt ute idag , om ni inte själva har upptäckt det.
Vincent ligger och sparkar i babysittern, nyvaken efter att sovit gott i fläktens svalka ;)
Han har insett hur kul det är att sparka med benen så sittern gungar.
Smart son jag har ;)

Storkok kan vara bra att göra ibland.
Idag var jag så slut i huvudet att allt vad matlagning och lunch fick mig att må illa.
Så det blev att plocka fram kalops ur frysen o slänga på lite potatis på spisen.
Sen rödbetor till det.
Yummi säger jag bara!!


A jobbar nu i 5 dagar framåt, det är väl då fan när det är som finast väder?!
Jag som inte känner en kotte här... det blir att sitta inomhus.
Nej fan vad tragisk jag är, kanske ska våga mig ut i solen ändå?



Har suttit och kikat på några avsnitt av unga mödrar Danmark.
En bra serie, men det känns som dom snedvrider en del av serien.
Just för att få ett bra program...


Well well, nu ska jag ta stånke ur babysittern och pussa lite på honom!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0