Varför somnar jag inte tidigare...

Då jag varje morgon ändå gnäller över att Vincent vaknar tidigt ;P

Samma visa varje kväll.
Nu sover han ju faktiskt gott...
Men jag är så jäkla uppe i varv så det går fan inte få ro just förtillfället.
Ska kika på en film snart och kanske då somna som jag alltid gör i soffan!


Köpt en klänning inför bröllopet nu på Lördag.
Kollade in i min garderob innan och "Hmm, svart,svart,svart," - Det är ett bröllop jag ska på..
Inte begravning.

Och hittade faktiskt en grymt söt klänning på HM.

Får lägga upp en bild då jag fått på mig den...

Visst har jag inte riktigt kroppen för beach 2011, men va fan. Det kommer =)


Jo, bröllop på Lördag.
Min kusin ska gifta sig och ja, det ska bli skoj att få träffa släkten som man ser så sällan!!


Letar fibrilt efter en slips/fluga till min käre lille son.
Men det är nog förgäves. För det finns ju för fasen ingenting!
Men han är allt sötast ändå :)


Nej nu blir det filmen och umgänge med mannen min!


Natti natti!


/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0